Населення Росії все частіше звертається зі скаргами на банкомати
- 29.09.2010 15:02
Населення все частіше звертається до Банку Росії зі скаргами на банкомати і якість обслуговування в московських банках. Про це повідомив начальник управління розвитку роздрібних платежів Банку Росії Вадим Кузнєцов, передає Прайм-ТАСС.
Скарги надходять в основному на московські банки. За 2008-2010 роки основні скарги припадають на неякісне обслуговування, на те, що відбувається багато збоїв у банкоматах, тобто на неякісний запуск нових сервісів у них і на шахрайство.
За даними Банку Росії, за останні 3 роки на якість роботи банкоматів та інших пристроїв довелося 31% від загального числа отриманих за цей час скарг. Скарги з приводу якості обслуговування клієнтів за цей же період склали 27% від загального числа. З заявами на шахрайство звернулися 21% громадян. 19% довелося на звернення громадян щодо стягування комісій, відсотків і штрафів.
З січня по червень 2010 року до територіальних органів Росспоживнагляду від росіян надійшло в 3,6 рази більше скарг на кредитні організації, ніж за аналогічний період 2009 року. Як заявив наприкінці серпня глава відомства Геннадій Онищенко, у першому півріччі 2010 року проведено 460 перевірок банків, тоді як у першому півріччі 2009 року їх було майже в 2 рази менше - 252
Коментарі (0)
Другие новости:
- 06.03.2025 10:54
- 06.03.2025 09:07

- 06.03.2025 09:00

- 05.03.2025 15:52

- 05.03.2025 15:41

- 04.03.2025 17:18

- 03.03.2025 20:56

- 03.03.2025 15:37
- 01.03.2025 17:08

- 01.03.2025 14:58