Дмитро Медведєв подякував розробників гри Angry Birds
- 22.06.2011 17:58Російський президент похвалив студію Rovio за гру Angry birds
У п'ятницю на економічному форумі в Санкт-Петербурзі президент Росії Дмитро Медведєв несподівано для всіх подякував розробників зі студії Rovio за створення гри Angry Birds, пише Lenta.ru За словами президента, тепер у російських чиновників є як мінімум одна дуже важлива справа на роботі. Реакція розробників не змусила себе чекати.Уже в понеділок з'явилися повідомлення про те, що Rovio збирається активно просувати онлайн-версію гри в Росії і шукає партнерів (і не згодна менше ніж на Яндекс або Mail.ru Group).
Лише кілька років тому уявити таке було практично неможливо.Фінська компанія Rovio Mobile з'явилася на світ в 2003 році. Тоді в ній працювали лише кілька людей. Займалися вони в основному тим, що створювали java-версії популярних ігор.Як згадує в інтерв'ю їх головний дизайнер, Яакко Іісало, тоді компанія намагалася створювати свої власні ігри, але вони були нікому не потрібні.
Через деякий час студія Rovio вирішила перекваліфікуватися. Розробники зайнялися створенням казуальних ігор для мобільних телефонів.В кінці двотисячних, коли і зародилася ідея "злісних пташок", компанія працювала над іграми для мобільних телефонів на замовлення Nokia. Тоді їх найбільшим успіхом на цьому терені була гра з кулькою, яка була встановлена на двох мільйонах телефонів.
"Хвилею", яку зловила студія Rovio, стала зростаюча популярність смартфонів з тачскріном. Розробники вирішили зробити ставку саме на цей ринок і не сумнівалися, що подібна тактика принесе дивіденди. Rovio і світле майбутнє розділяла лише одна невелика проблема: у студії не було грошей.Тобто вони, звичайно, були, але тільки на одну гру - приблизно сорок тисяч євро.
Як згадував один з "ровійцев", Вілле Хейяре, перші "пташки" з'явилися на початку 2009 року. Тоді Яакко Іісало запропонував приблизно тридцять різних ідей для гри.Розробники, яких тоді, до речі, було всього четверо, відразу ж вибрали птахів. Ці безглузді безкрилі створення відразу викликали загальну любов.
Наступним ключовим рішенням було те, що птахи стали червоного кольору.Трохи довше зайняло обговорення механіки: у підсумку гра стала своєрідною варіацією на тему "містечок". Але "просто містечка" здалися розробникам занадто нудними. У яскравих червоних птахів повинні бути не менш яскраві противники.Винайти їх допомогла вирувала тоді епідемія свинячого грипу: завдяки їй і з'явилися на світ хворобливого вигляду зелені поросята.
До речі, озвучили їх самі "ровійци". Вони взяли в проект Арі Пулккінена і доручили йому роботу зі звуком.Арі зрозумів їх по-своєму: одного разу він прийшов до студії з ящиком пива і мікрофоном і змусив розробників хрюкати в мікрофон. Саме ці звуки тепер видають поросята в грі.
На доведення проекту до розуму пішло приблизно вісім місяців.Як згадують розробники, у них не було можливості перевірити гру на фокус-групі. Тому фокус-групою стало все оточення Rovio Mobile: всі працівники, старі і нові, друзі, родичі. Але цю перевірку Angry birds пройшли з честю.Наприклад, Ніклас Хед, головний виконавчий директор Rovio, як-то раз дав своїй мамі пограти в Angry Birds - і йому довелося довго чекати, перш ніж мама відірвалася від гри.
До кінця 2009 року "Злі птиці" були готові до бою. У грудні Angry Birds були випущені у версії для iPhone.Буквально відразу ж вони завоювали невеликий ринок мобільних додатків в Фінляндії, стали популярні в країнах Скандинавського півострова. А потім гра з'явилася в британському iStore. За перші півроку існування її скачали всього два мільйони разів, але потім популярність гри стрімко зросла.До першої річниці виходу Angry Birds додаток завантажили понад 50 мільйонів разів. У січні 2011 року у гри було 75000000 завантажень, в березні - 100, а до кінця червня гру скачали більше 250 мільйонів разів.
У Rovio Mobile не стали зупинятися ні на одному форматі, ні на одній платформі, на жодному секторі бізнесу. Після того, як гра стала очевидно популярної в iStore, вони створили версію для Android. У першу ж добу після її релізу в AppStore гру скачали 20 мільйонів разів.Потім - вже в 2011 році - з'явилася безкоштовна онлайн-версія, в яку може грати кожен бажаючий.
Тепер студія зосередилася на сюжеті: вона постійно допрацьовує сюжетну лінію і винаходить своїм пташкам нових супротивників.
Крім цього компанія почала великомасштабний випуск сувенірної продукції, який зараз приносить їй приблизно третину щорічного доходу. А з 2010 року в пресі регулярно з'являються чутки про те, що за Angry Birds ось-ось знімуть фільм або як мінімум мультиплікаційний серіал.Поки, втім, справа обмежилося кількома роликами на YouTube, але у птахів все ще попереду.
Сама студія Rovio, що починалася з кількох студентів, за останній рік виросла приблизно в 10 разів.Зараз у ній працюють більше 120 чоловік, і компанія збирається створювати представництва за межами Фінляндії. Перше з них відкриється в Пекіні чи в Шанхаї.
Російське представництво в плани Rovio поки не входить, незважаючи на гарячу подяку президента. Але хто знає?У своєму недавньому інтерв'ю директор з розвитку компанії, Пітер Вістербака, поділився мріями про те, як одного разу десь близько Петербурга зведуть тематичний парк розваг "Angry Birds World".
Якщо вірити Дмитру Медведєву, то серед тих 40 мільйонів людей, які грають в Angry birds щоденно, чимало російських чиновників. Так що парк під Пітером - а значить, і російський офіс Rovio - здаються все більш реальними.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25
- 28.10.2024 15:00