Мадонна стане обличчям проекту Smirnoff про нічні розваги
- 19.08.2011 12:17
Мадонна уклала контракт з компанією Smirnoff, погодившись взяти участь у рекламі проекту, присвяченого нічним розвагам. Про це повідомляється на сайті Diageo, компанії, яка володіє горілчаним брендом Smirnoff.
В рамках проекту Smirnoff Nightlife Exchange молоді люди з 50 країн розкажуть один одному про найцікавіші нічних розвагах. Відео про нічне життя в своєму місті учасники повинні викласти на сайті Facebook. Найкращі відео відберуть голосуванням. У проекті візьмуть участь близько 10 мільйонів людей старше 21 року.
12 листопада у всіх країнах-учасницях пройдуть вечірки Smirnoff.
Паралельно з вибором самих яскравих ідей для вечірок буде йти танцювальний конкурс, судити який буде Мадонна. Мадонна відбере відео з найкращими танцюристами, а фіналісти конкурсу виступлять перед співачкою. Переможець конкурсу отримає можливість відправитися з Мадонною в наступний гастрольний тур.
Всього на рекламну кампанію Smirnoff витратить близько 10 мільйонів доларів. Разом з Smirnoff і Мадонною у проекті візьме участь компанія - організатор концертів Live Nation.
Проект Smirnoff стартував у минулому році. Тоді в ньому взяло участь тільки 14 країн. Росії в числі країн-учасниць немає.
Коментарі (0)
Другие новости:

- 21.04.2025 15:32

- 21.04.2025 13:30

- 21.04.2025 11:28

- 18.04.2025 19:47
- 18.04.2025 13:46

- 16.04.2025 21:43

- 15.04.2025 12:01
- 08.04.2025 21:49