Які документи потрібні для отримання електронного підпису

- 09.09.2014 10:32
Які документи потрібні для отримання електронного підпису

Міндоходів Буковини: для отримання електронно – цифрового підпису затверджений новий перелік документів
Повідомляють фахівці Головного управління Міндоходів у Чернівецькій області та відзначають, що з 22 серпня 2014 року почав діяти оновлений Регламент АЦСК ІДД Міндоходів.

Зокрема, згідно з оновленим Регламентом для отримання послуг електронного цифрового підпису фізичній особі необхідно надати наступні документи:
• заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;

• копія паспорта підписувача (копії 1 – 2 сторінок (3 – 6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчена підписом власника;
• копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);
• копія картки платника податків, засвідчена підписом власника (тільки для посадових осіб, які уповноважені на підписання звітності). За наявності у паспорті громадянина країни даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків відповідно до вимог п. 12 Положення, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.13 р. №779, замість копії облікової картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

Слід відмітити, що з початку діяльності акредитованого Центру сертифікації ключів при Головному управлінні Міндоходів у Чернівецькій області біля 18 тис. платників податків стали активними користувачами ключів електронного цифрового підпису. З них, понад 12 тис. або 66,7 відсотка – це фізичні особи – підприємці, 4,5 тис. або 25 відсотків – юридичні особи та більше 1 тис. або 8,3 відсотка – громадяни.
Відтак, тільки у серпні цього року ще 622 платника отримали електронні ключі. І на цей раз, за фізичними особами залишається кількісна перевага як користувачів ключів електронного цифрового підпису – їх 398 або 64 відсотка від загалу.
Інформацію про процедуру отримання електронних ключів та подання документів, платники можуть отримати у відділі реєстрації ключів при ГУ Міндоходів у Чернівецькій області Управління (Центру) сертифікації ключів ІДД Міндоходів за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 «А» кабінет № 110.

До уваги підприємців, які використовують РРО

Суб'єкти господарювання, які використовують РРО для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов'язані, зокрема:
- забезпечувати зберігання використаних та поточних книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок протягом трьох років після їх закінчення;
- щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій;

- друкувати або створювати в електронній формі на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) контрольні стрічки і забезпечувати їх зберігання протягом трьох років;

- зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії.

Такі вимоги визначені у Законі України від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженому наказом Міндоходів від 28.08.2013 р. № 417 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій».

У випадку зміни податкової адреси або місця провадження діяльності – подайте відповідну заяву

У разі зміни прізвища, імені, по батькові фізичної особи-підприємця або серії та номера паспорта подається відповідна заява про це протягом місяця з дня виникнення змінПлатники єдиного податку І та ІІ груп у випадку зміни податкової адреси суб`єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності, видів такої діяльності заяву подають не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися такі зміни.
Платники єдиного податку ІІІ та V груп у разі зміни податкової адреси суб`єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності разом із заявою подають податкову декларацію за податковий (звітний) період, у якому відбулися такі зміни.
Зазначені зміни вносяться до раніше виданого свідоцтва платника єдиного податку територіальним органом Міндоходів у день подання платником відповідної заяви.
Порядок видачі та отримання свідоцтва платника єдиного податку визначено ст. 299 Податкового кодексу України.

Прес-служба Головного управління Міндоходів у Чернівецькій області


Ключові слова: документи для електронного підпису

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

США пропонують Україні визнати Крим російським і відмовитись від НАТО: що передбачає "мирний план" Трампа Серед головних вимог — визнання Криму російською територією, офіційна
- 21.04.2025 13:30
Як відсвяткувати День Землі 2025: ідеї, натхнення та користь для планети: ідеї, натхнення та користь для планети Кожного року 22 квітня світ відзначає День Землі -міжнародне свято, покликане нагадати людству
- 18.04.2025 13:46
Как оформить субсидию в 2025 году: пошаговая инструкция для украинцев В этом году оформить субсидию стало проще благодаря цифровым сервисам и автоматическому
- 16.04.2025 21:43
Юнакам з 17 років потрібно стати на військовий облік у 2025 році Хто звільняється від облікуНа облік не ставляться лише ті, хто:
- 15.04.2025 12:01
Как отпраздновать День Земли 2025: идеи, вдохновение и польза для планеты Каждый год 22 апреля мир отмечает День Земли – международный праздник, призванный
- 08.04.2025 21:49

Всі новини