Політтехнологам не шкода 9 мільйонів долларів США на рекламу американського сала в Україні
- 03.02.2009 15:21
У московському метро з'явилися рекламні плакати із зображенням консервних банок з написом "Американське сало", пише газета "Комерсант". За даними видання, творцем цієї реклами є рух "Воїни креативу", об'єднуюче політтехнологів і піарників.
В русі відзначають, що проект був створений для того, щоб викликати в населення України недовольство США і зв'язати американську експансію в традиційні для України галузі з президентом Віктором Ющенко.Координатор руху Михайло Ковальов заявив "Комерсантові", що проект "Американське сало" присвячений майбутнім на Україні в 2010 році президентським виборам.
За його словами, демократичний процес, що почався в країні, виявився блефом. По словах Ковальова, найближчим часом на Україні стартує аналогічна кампанія з бюджетом в 9 мільйонів доларів.
Джерело: lenta.ru
Коментарі (0)
Другие новости:
- 08.06.2025 15:28

- 06.06.2025 14:16

- 06.06.2025 14:15

- 03.06.2025 15:34

- 02.06.2025 15:37

- 02.06.2025 11:02

- 30.05.2025 11:32

- 27.05.2025 16:22

- 27.05.2025 11:39