Кредитні бюро фіксують прострочені платежі по кредитам, але не всі
- 26.05.2010 09:48
Кожен другий українець, що брав кредит, має негативну репутацію. Такі дані публікує компанія SV Development із посиланням на цифри Нацбанку. Втім, фінансова криза не лише зіпсувала українцям кредитні історії, але і додала новий сенс самому поняттю «Недобросовісний клієнт». Якщо в 2007-м-коді такими вважалися люди, що допустили прострочення платежу в 30 днів, то зараз клієнта вносять до «чорного списку», коли прострочення досягає трьох місяців. Експерти ринку стверджують, що поліпшити репутацію сповна під силу самому позичальникові. Найменше, що для цього потрібно зробити - це реструктуризувати заборгованість. В цьому випадку історія вже не вважатиметься негативною, і людина зможе сміливо розраховувати на здобуття нових кредитів.
Якщо у позичальника є підстави вважати, що його ім'я фігурує в Бюро кредитних історій, експерти ринку радять звернутися туди заздалегідь і попросити інформацію про себе. Побачивши там щось негативне (наприклад, прострочення по кредиту в декілька місяців), слід пояснити причини неплатежу письмово. Якщо ви хворіли, виїжджали, залишилися без роботи, можете підтвердити ці факти документально, а бюро порахує пояснення справедливими, дані про прострочений платіж або вилучать з кредитної історії, або вкажуть його причину. Так репутація буде «вибілена» швидко і безболісно. Якщо ж «темна пляма» швидко не виводиться, слід взнати, партнером якого кредитного бюро є банк, в якому ви вже «прославилися», і звернутися до партнера іншого бюро. Оскільки ці організації не обмінюються інформацією з конкурентами, в іншому банку ви сповна можете розраховувати на кредит, і вже сам факт його видачі вважається позитивним. Головне - не підмочити репутацію знову і сумлінно погашати позику.
Джерело: фото-В.Гольдштейн, для Платиновой Буковины
Коментарі (0)
Другие новости:

- 21.04.2025 15:32

- 21.04.2025 13:30

- 21.04.2025 11:28

- 18.04.2025 19:47
- 18.04.2025 13:46

- 16.04.2025 21:43

- 15.04.2025 12:01
- 08.04.2025 21:49